I said there's someone I'm waiting for if it's a day, a month, a year

De va ju ett reält tag sen jag skrev nått... haha.

Den här sommaren har gått för fort... kom hem från turkiet för 2 veckor sen. Massa personer man saknar, som vanligt.

Jag är desperat efter jobb, jag har blivit erbjuden jobb, men jag funderar på att dra o jobba i turkiet. jag har 2 ställen nu som jag kan jobba på, blev erbjuden att få jobba på de stället Apo/Neon jobbar. (apo är min och tinas kompis som vi träffa i turkiet).  och sen har jag de andra jobbet som de jobba skandinaviska personer på. jag vet fan itne va jag ska göra med mitt liv, jag känner att man borde ta tillfället i akt och ta tag i saker. jag har nog bestämt mig, jag ska åka utomlands och jobba, jag har ju inget fast jobb nu, så varför ska man sitta här hemma o bara slöa? ne jag måste börja ta tag i saker.

jag sa nog försöka skriva lite här då och då. ;D


Dagens film/er: (Betyg av 5 möjliga)

~ 21: (HHHH). en rolig och smart film, som jag tycker om. tycker man om typ ocans eleven tycker man förmodligen om denna ilm

~ The prestige: (HHH/HHHH) hade det itne vart för alla bra skåde spelare;(scarlett johansson, hugh jackman, christian bale, david bowie mfl) hade filmen itne vart br, utan bara jobbig, de va tur att bra skådespelare hade tillsatts som gjorde filmen både spännande och mycket intressant.  



 
"Fyfaaaan" :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0