Mitt första blogg inlägg!

Well well! sommaren började hyper bra, inte nog med att man tog studenten sen har det bara vart massa kul. Träffat gamla goa vänner som man inte sätt på as länge. En del festande också. 3:e helgen i rad nu.. ya! fyfan va härligt jag kommer må på måndag.

Jag börjar jobba om nån vecka, ska fasiken bli as kul! nära o bra. jag ska jobba endel sovande-natt-tider med.


Idag är det dressyr lektion som jäller. På 2 hästar, jag kommer va helt slut.. vissa blir lixom tröta efter at han ridit en, och jag rider ett dubbel pass... Oh my god.


Såg en reklam om roskilde idag, fyfan va jag vill åka och gå på det! aaaaah! jag hade velat åkt på hultsfred med, men det får jag ta nästa år ^^



Ne fyfan, nu ska jag ta o kolla på film, eller låtsats som att det är fint väder. :)



Idag rekomenderar jag : Avril - When You're Gone (Videon) :)


HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0