Ya Oshibsya Ya Popal

Idag lyssnar jag på rysk musik, hur skummt är inte det igentligen :S jag fattar inte vad han sjunger im. det är dima bilan som jag talar om :)

just nu är det nästan bara jobb som gäller. :) vilket är kul när man får sin lön. trivs as bra på mitt jobb. jag är riktigt glad. Flyttar även till vadsbro till helgen! lägenhet så klart 3 rum o kök, ska bo med ronja :) hyran är skit bra med.

jag har tänkt, och det slog mig att JAG HAR INTE BADAT NÅN GÅNG I ÅR! :| fyfan jag kan ju skylla på regnet. >.< jag hatar det, man kan fan inte göra något ute.


Pernilla kom hem i lördags! :D hon har vart i Texas/houston i ett år nu som utbytesstudent. skit rolig att få se henne igen! :) hon har blivigt värsta stor! HAHA

 jag är as dålig på att skriva blogg. här i alla fall. jag är inte ute på internet mycket nu överhuvudtaget.




Ne nu är det film som gäller, Casanova! ;D wiiiiiiii





TACK HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0